7/8/08

Onada de calor...

Tinc el cul literalment enganxat a la cadira. Em fa por aixecar-me de cop no sigui que un tros de pell se'm desprengui... Fa uns dies em vaig trobar una veïna: - Que no vas a la piscina? - Aviat hi faré cap, però t'he de confessar que em fa mandra, tinc el síndrome primer dia del biquini... - No, dona, no! No et preocupis... Hi ha moltes altres noies que han sigut mares enguany i també estan grassonetes... Sense anar més lluny l'altre dia a la piscina una em va preguntar si la tal, que va ser mare el mateix dia que tu, torna a estar prenyada.... I és que li ha quedat una panxa!! - Ah... (estupefacta) Bé.... ja ens veurem... (i això que aquesta és de les menys xafarderes...)

3 comentaris:

La Gallina Marcelina ha dit...

per cert, ja vaig passar el síndrome... i sí, la tal fa una panxa que sembla que torni a estar prenyada.... jijijijiji

Anònim ha dit...

AVUI ES EL DIA DEL MEU CUMPLEAÑS,
HE REBUT EL MILLOR REGAL QUE EM PODIEN FER, A LES VUIT DEL MATÍ A SONAT EL TELÈFON, L'AGAFO,
-SÍ, DIGUI.-
UNA VEUETA PETITA A L'ALTRA VANDA DEL FIL EM RESPON.
-A,A,A,A,A,-
ERA LA MEVA PRECIOSA NURIA QUE EM FELICITAVA.
GRÀCIES GALLINA MARCELINA PER AQUEST REGAL, T'ESTIMO.
BULILA

EQMEVD ha dit...

oh! m'heu emocionat!!!!!!
si és que....
per molts anys "Bulila"!!!