4/12/08

L'olla em fa xup-xup...

Fa dies que no escric i no és perquè no tingui coses a dir, al contrari, el cap em bull. Escriuria moltes coses però son massa privades com per escriure-les al blog. A més es podrien mal interpretar. És com criticar la teva mare o la teva germana, això només ho pot fer un mateix, si ho fan els altres, podrien sortir malferits, em llençaria al coll del crític com un llop ferotge. Quina paradoxa. Un blog que ve a ser com un diari personal on no hi pots escriure tot el que voldries. Perquè en el fons el que desitges és fer públics els teus pensaments, airejar-los, que els altres, -tu que els estàs llegint -, els puguin compatir, saber, empatitzar... Fa dies la meva amiga blogger em deia que volia obrir un blog però totalment privat, que ningú el pogués llegir, on poder esplaiar-se realment. Avui la comprenc. Alhora que em ve al cap una pregunta, perquè no agafo un bolígraf i escric en una llibreta amb fulles de paper i em guardo els meus pensaments en un calaix fins que em vingui de gust airejar-los?
P.D. Això sí ho vull explicar: La Núria ha començat a fer passetes...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

La Núria ja comença a caminar? Buff Ja us podeu preparar!
D'altra banda, si tens una cosa que et fa run-run al cap i et vols esplaiar sempre ho pots explicar a cau d'orella...

EQMEVD ha dit...

Hem de fer una trobada de nenes. ni llibretes ni punyetes.
perquè estan les amigues, doncs?

Parrineta Patri ha dit...

No sempre és fàcil tenir el valor d'explicar el que et preocupa fins i tot en un full en blanc en una trobada de nenes o a cau d'orella. Tu tranquil·la despotrica de tot allò que vulguis que sempre em tindràs a mi per plorar. Et puc plorar jo avui??? Millor un altre dia oi???

Crec que són les dates nadalenques que ens fan estar agilipollats/des.
Això sí no ho oblidis T'ESTIMO REINA MEVA!!!!

Lastienditas ha dit...

A mi aquesta mateixa idea ja fa temps que en ronda pel cap...però la veritat, tenir en marxa dos blocs, encra que un sigui privat...dur feina!
La sindrome pre-nadalenca és aquí.Jo també ho conec...
Gaudeix de na Núria mentres!