18/5/08

Pedorretes...

Segons la Unesco hi ha més de 6.500 llengües al món. No són pas poques. L'any 2.005 hi havia al planeta Terra 6.453.628.000 habitants. (A hores d'ara devem ser alguns milions més...)
Per tant, fent ús d'una bonica regla de tres, ens n'adonem que cada 100.000 persones aproximadament, parlen una llengua diferent... I això sense contar el Parsel, el Klingon, l'Èlfic o l'Esperanto.... O el meu preferit i tot just acabat de descobrir, el llenguatge Pedorreta.
I encara ens estranyem que en aquest món no hi hagi manera d'entendre'ns?

1 comentari:

Anònim ha dit...

M'ENCANTA AQUEST LLENGUATGE BAVEJO QUAN LA SINTO PARLAR AQUESTA LLENGUA TAN MODERNA, EM RECORDA A LA SEVA MARE QUE TAMBÉ VA COMENÇAR A PARLAR MOLT AVIAT.
LA MEVA RATOLINETA LA MES BONIQUETA. ¡ENCARA QUE EM MARRANEIXI! COM L'ALTRE DIA.
BULILA