7/8/08

Onada de calor...

Tinc el cul literalment enganxat a la cadira. Em fa por aixecar-me de cop no sigui que un tros de pell se'm desprengui... Fa uns dies em vaig trobar una veïna: - Que no vas a la piscina? - Aviat hi faré cap, però t'he de confessar que em fa mandra, tinc el síndrome primer dia del biquini... - No, dona, no! No et preocupis... Hi ha moltes altres noies que han sigut mares enguany i també estan grassonetes... Sense anar més lluny l'altre dia a la piscina una em va preguntar si la tal, que va ser mare el mateix dia que tu, torna a estar prenyada.... I és que li ha quedat una panxa!! - Ah... (estupefacta) Bé.... ja ens veurem... (i això que aquesta és de les menys xafarderes...)

3 comentaris:

La Gallina Marcelina ha dit...

per cert, ja vaig passar el síndrome... i sí, la tal fa una panxa que sembla que torni a estar prenyada.... jijijijiji

Anònim ha dit...

AVUI ES EL DIA DEL MEU CUMPLEAÑS,
HE REBUT EL MILLOR REGAL QUE EM PODIEN FER, A LES VUIT DEL MATÍ A SONAT EL TELÈFON, L'AGAFO,
-SÍ, DIGUI.-
UNA VEUETA PETITA A L'ALTRA VANDA DEL FIL EM RESPON.
-A,A,A,A,A,-
ERA LA MEVA PRECIOSA NURIA QUE EM FELICITAVA.
GRÀCIES GALLINA MARCELINA PER AQUEST REGAL, T'ESTIMO.
BULILA

El que mai et vaig dir ha dit...

oh! m'heu emocionat!!!!!!
si és que....
per molts anys "Bulila"!!!