1/2/10

Sub rosa...

24 hores de secrets, de cartes màgiques, de vi, d'arròs basmati, d'ungles i llavis vermells, de xocolata desfeta, de magdalenes de canyella i sèsam, d'emprovar-nos roba interior, d'imaginar, somiar, parlar, confessar, riure i plorar.
Hores marcades per la rosa, la feminitat, les rialles de dones que saben molt bé quin és el preu del temps. Gelat de rosa i de violeta, dansa del ventre, professor rialler de veu profunda i mirada tendra amb palestina embolicada al coll, melmelada de rosa de l'amo del badulaque, focaccia d'escalivada i idees més clares pel que fa a la reflex de l'fnac.
Al tren sóc una anguila oliosa i suada però desprenc una aroma a rosa que perfuma tot el vagó.
El veí del seient 8C ronca sorollosament.
Em miro als ulls al vidre de la finestra que s'ha convertit en un mirall. Estic esgotada, enyorada, perfumada, renovada, tinc ganes d'arribar i besar els meus, acariciar-los, redescobrir-los. Estic esgotada. Estic viva.

1 comentari:

Pilar ha dit...

Hola Gallina Marcelina! Vinc a donar-te les gràcies per afegir-te a la rotllana i a visitar el teu món de contes xiuxiuejats.
M'ha agradat les descripcions que fas de la teva quotidianitat. Els dibuixos, són una passada.
Com que ara conec la teva existència, podré visitar-te.
Gràcies per venir-me a trobar.