1/7/10

Trens...

Existeix Deu?
Sí, i m'impulsa a treure de la bossa de cors el bolígraf i la llibreta.
Deu és brillant i encegador i sona a Lovers in Japan de Coldplay.
Un sol enorme s'apaga
i no puc deixar de contemplar-lo mentre escric sense mirar el paper
i la retina se'm socarrima.
En mig del paisatge acabo veient una taca lluminosa
que perdura quan abaixo les parpelles.
M'agraden els trens.
M'agrada viatjar en tren -tot i que em congelo-
i veure com evoluciona el paisatge.
El sotragueig em bressola melindrós
i la catenària em persegueix incansablement.
M'agrada el verd fogós de les espones
i la plana immensa puntejada per torres i granges
que llueixen com cristalls quan el sol es pon.

M'agraden els paisatges, m'agraden les postes de sol, m'agraden els trens, m'agrada l'estiu, m'agraden les ungles pintades de vermell diablessa.