1/7/11

Tral·larí - Tral·larà...




He imaginat, en milers d'ocasions, que els usuaris de l'autobús ens posàvem dempeus i començàvem a corejar —amb coreografia inclosa— la cançó que sonava en aquell moment pels altaveus o als meus casquets...  Com en les pel·lícules de Gene Kellly, Fred Astaire o Ginger Rogers. I el conductor es posava a cantar transmutat en Elvis Presley.

Canto sovint, a casa, a la feina, al carrer... a la dutxa. M'invento les lletres i canvio els pronoms. Tant se val! Però, sobretot, canto al cotxe. Em poso la música a tot volum, abaixo la finestreta i en el trajecte sóc una estrella del rock.  
Riffs de guitarra. Pell de gallina. Moc el cabells com en Jon Bon Jovi.

"Siento esos dedos en mis sienes,
si aprientan fuerte entraran dentro de mí.
Hay tanto ruido en mi cabeza,
Toda esa música enjaulada sin salir”
(Invisible - Tahures Zurdos)

Ahir, a la fresa, vam sortir a comprar unes gomes i uns passadors pel cabell per la meva filla -que no vol cues de cap manera- a la botiga dels "Txinos". 

Cantàvem avinguda amunt:

Ooooh, Jenifer...

I —oh! Deus de l’Olimp! Gràcies! Milers de gràcies!— un noi assegut amb el cul a terra a la plaça de davant de la farmàcia, em va contestar:

Em tunejaré el cotxe per tu...

Ens mirem. Somriem. Repeteixo:

Ooooh, Jenifer...

Ell respon:

Anirem a Pont Aeri tots junts.
I lluitarem pel nostre amor prohibit.

Ohhh Jenifer...

No, no van haver-hi bisos... LLàstima!

Jenifer - Els Catarres

4 comentaris:

Pilar ha dit...

És una cançó molt agafadissa; no m'estranya que acabis cantant-la.
Que guais, això de tunejar el cotxe per amor! Tal vegada sigui una manera d'apropar diferències.
Saps? M'ho he passat pipa llegint els comentaris que la cançó ha generat al Youtube. S'haurien de publicar!
Pel que fa als cabells de la teva filla, crec que hauries d'escoltar-la una mica. Jo en sé d'una a qui l'obligaven a dur trenes perquè el tenia molt arrissat, i se la van trobar un dia amb les trenes a la mà. ^0^
Quin gaudi, la teva alegria.

onatge ha dit...

A mi també m'agrada cantar, a la dutxa no ho faig mai. I També m'agrada tenir música, llàstima que no coincidim amb els cantants...

Des del far una cançó.
onatge

zel ha dit...

Quina preciositat d'apunt, m'encanta! Sort de trobar un raconet preciós, tornaré!

Carme Rosanas ha dit...

Jo al cotxe, sí que canto les cançons que poso en CD, ben fort:

M'encanta la teva anècdota!