12/4/08

Malson


Uf, fa només mitja hora que m'he despertat de cop, angoixada, espantada. Encara em dura el mal rotllo. Acabo de tenir un malson.
No, no em diguis que els somnis són premonitoris perquè no ho són. No vull que ho siguin.
Això sí, a l'un demà intento explicar-los a algú, verbalitazar-los i així em trec de sobre la responsabilitat sabent que no passaran mai...
Ja fa algun temps vaig decidir que no em volia quedar amb aquell neguit, angoixa i opressió al pit que et deixen els malsons.
Si els malsons els crea la nostra ment perquè no variar-los inventant un final feliç?
Això és el que faig. Quan torno a agafar el son reprenc el fil del somni i m'imagino un final fet a mida, que acabi bé, que tingui sentit i que em deixi esperançada.
Me'n torno al llit, tinc feina per a fer...

1 comentari:

EQMEVD ha dit...

Ni cas.
Que los sueños, sueños son..
ja ho saps, sinó mira'm a mi...somnis més estranys que els meus?
:)
Truca'm quan puguis