28/3/11



-Em creixen els ullals-

tic-tac
Què és real i que no ho és?

-Orelles punxegudes-

tic-tac
El que toco? El que palpo?
Realitat física.

-Urpes llargues i afilades-

tic-tac
El que somio? El que imagino?
Realitat metafísica.

-Em comença a sortir pèls a l'esquena, a les espatlles, als peus...-

 tic-tac
Resseguir unes galtes amb el cursó.
Realitat-ficció.

-Córrer pels camps, pujar a la serra a quatre grapes, a tot vent-

tic-tac
el rellotge
sobre el nostre cap
com l'espasa de Dàmocles

-Udols salvatges cantant a la lluna-

realitat
el rellotge és la realitat

3 comentaris:

Pilar ha dit...

Desperta, doncs, i contempla la mentida de la lluna.
Una pregunta...El que sentim és real?

La Gallina Marcelina ha dit...

No en tinc ni idea.
Sempre se'm dibuixa un ampli somriure amb els teus comentaris.
la mentida de la lluna...
Bona nit Pilar.
(tu ets real, oi? ;)
petó!

Pilar ha dit...

M'he espessigat i he sentit el mal que em feia...Crec que sí, que sóc real.
A mi també s'em dibuixa el somriure quan et llegeixo. I a més, em fas pensar moltíssimim...
Petons per a tu, maca. estic contenta de llegir-te tan sovint.